Monday, January 19, 2009

KERETA KUDA



susah tul nak amik gambor adik aku, dia memang x nak dan tak suka gambor dia terpampang kat blog kakak dier, bagus gak, jadi jurugambar tak bertauliah untuk blog aku



woiii, abang danish siap lambai kat umat-umat manusia yang ader kat tepi tasik.




anak-anak aku excited tul, happy semacam aje dapat naik kereta kuda



Jom naik kereta kuda, nak naik tak? murah aje RM1.00 sorang dan RM0.50 untuk kanak-kanak tapi satu pusingan ajelah. semua kena naik...wajib tu


5 comments:

Princess Liyana said...

salam kenal sis;)

hehe..sporting sungguh mamanya..bw anak2 naik kete kuda..tk pernah naik lg..huhu

nURmALa mAZLan said...

wah...dah lama x naik kete kuda..dulu kecik2 ada lah naik..kat tasik titiwangsa..

dakgilachoc a.k.a nani said...

best ke dpt naik kete kuda?..kita pernah naik kete lembu je kat melaka dulu..tu pn dah lamaaaaaaaa sgt..kekekekeke....

atty's said...

comeynya kuda tuh

CuTeMiUt78 said...

uish.. seronoknya naik keta kuda... murah gak tu..

 
template by suckmylolly.com