Monday, January 19, 2009

HARI MAKAN SEDUNIA


aku dah boring makan roti canai kat kedai mamak, nasi malam tadi banyak yang lebih, so pagi minggu tu aku buat nasi goreng.





paginya kami anak banak makan nasi goreng & sup




lunch nyer masak nasi ayam...tapi cam kurang alitop sikit bila buah tomato nyer enggak ader






petang perut semua main lagu keroncong, makanyer goreng aje cekodok bilis





dinner makan nasi lemak. so ari semalam boleh dikatakan hari makan sedunia kerana dari pagi sampai ke petang nasi, nasi, nasi, nasi. ari ni aku komfem kena diet gak, jelos lah nengok badan orang lain yang kurus kedempeng.




sayangnyer telur rebus x der, x boleh makan kerana semuanya terlibat ngan penternakan bisul



7 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah sodapnyer...leleh air lior ni...tetibe je lapar tau..kak rose ni mmglah..letak pic mkanan pg2..keke...

Bibu said...

wah presentation nasi cam kat kedai hehehe

one love said...

sedapnya makan :)

CuTeMiUt78 said...

wah.. memang makan sedunia la kak... heh.heh..heh.. penternakan bisul?? baru ni dengar

rasp said...

buuurrrpppp alhamdulillah kenyang :D

tgk presentation nasi goreng kat atas tu kelazzz aaaa, semangat nak makan camtu :D

nieja said...

wahh
makan saje..
bestnyeee..

bile nak ajak nieja
makan2 ni?
hehe..

CIVIC Power said...

Salam Singah

Best ada family camni

 
template by suckmylolly.com