Wednesday, January 14, 2009

MAGGI

orang soh makan nasi tak nak, nak gak makan maggi, kat umah aku ni x leh nak elak, coz banyak sangat pengaruh yang suka melantak maggi. Ni kalu rizal nengok mahu berbakul-bakul kena tembak ni, bagi anak makan maggi lagi, ari tu kat kedai mamak baru makan. tapi eji ni pun pandai, time abang ipar tak der, time tulah dia nak melantak makan maggi. Dah sah-sah kalu makan maggi mesti kena buat sebungkus kat abang danish. Pantang nampak orang makan maggi mesti nak punya.


abis licin satu mangkuk maggi abang duk makan


betul-betul halliow ni......




laki aku kalu baca pagi ni, mesti terus call, pot-pet pot pet terus basuh aku, abis nak buat camner, dah sah-sah kat umah aku tu ramai penghuni, takat aku ngan laki aku bolehlah kawal, dah kalu eji pun makan maggi, abang mat pun nak makan maggi, camner nak buat, takkan nak makan kat bilik lak. betul dok????? ader mak pak yang tak bagi anak-anak makan maggi, takut kepala otak lembap, bagusss, memang patut buat camtu. memang tak bagus pun anak-anak baru nak membesar makan maggi. tapi kat umah aku bercinta lah kalu nak buat camtu, pencinta maggi ramai sangat. nak larang semua dah besor panjang, aper yang boleh aku buat, pandang ajelah anak aku duk makan. sib baik kasih tak suka maggi, Alhamdulillah.






5 comments:

gee ryder said...

danish sesuai jd model iklan megi hehe...hirup siap..
megi ni kbykn mmg org suka...xtau la nape hehe

mummycool said...

ros, rasanya yang menyebabkan tak bagusnya maggi tu sebab perencah dia.. apa kata ros tukar buat perencah sendiri.. tak usah pakai yang dah sedia ada tu.. katanya banyak ajinomoto kan... tapi kalau buat perencah sendiri dari maggi 2 minit jadi maggi 10 minit lah kan.. heheheh

eddie dewanaga said...

huh, maggi kari letak 2 bijik telur adalah menu yg paling enak saat2 ini.. betul tu rose, budak2 ni kalau boleh, jgn ''di maggi kan'' selalu...

CuTeMiUt78 said...

wah.. sakan abg danish.. smpi hirup kat mangkuk lagi.. betul la kak.. bila dah duk ramai2 ni.. takkan ler nak mkn kat bilik kan.. so.. klu dah ramai yg nak makan meggi tu.. kita pun tak blh nak halang dah..sekali2 mkn tu takpe la kan.. jgn selalu

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

gee ryder
tulah, suka menor makan maggi ni

mummycool
tulah saya pun ader dengar camni, rasanya pun nak guna idea tu lah pas ni

eddie
itu jangan cakap, terus terbayang kat mata ku ini

cutemiut78
tulah, susah nak halang bila ramai orang

 
template by suckmylolly.com