Saturday, January 24, 2009

MASSAGE


lunch hours semalam kami berdua tak gi maner-maner pun, duk lepak kat opis sambi di massage oleh kawan baik ku yang tercinta tu. aku ni dah tua, sakit saner, sakit sini....semuanya dah lenguh. x yah ni buang duit gi ke spa bagai, ngan seri foc aje pastu lama lak tu, 2 jam non stop, dia tak letih tangan coz mata duk mengadap criter rozanna kat youtube.




sedapnyer idup teman diuruti oleh itu seri yang manyak baik olangnyer.


disebabkan urutan seri yang memang perhhhhh, aku sampai tertido n leh dengorlah bunyi aku dengkur aku, bertuah nyer seri dia buleh rakam bunyi dengkuran aku nak soh aku dengar, letak kepala aje terus lena tak kira tempat, itulah mata kesayangan aku.

2 comments:

Blushwax said...

Best nyer ada orang urut! Hehe. 2 jam lagi tu.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah best sangat idup

 
template by suckmylolly.com