Saturday, January 10, 2009

NICHII


semalam lunch time, aku neman seri gi salon, sementara nak nunggu urusan seri dibuat aku jalan sorang-sorang gi Nichii. tak tahu kenapa tapi aku suka sangat ngan fesyen baju kat nichii, fesyen dia ni kira cam stylo dah harga pun okeylah untuk standard gaji aku.





tapi kan lately ni aku notice lah, banyak betul fabrik petak-petak, era kembali ke zaman mak aku dan kembali lagi...




emm, tapi semalam aku berjaya cuci mata aje, selai pun aku tak amik coz aku dah melambak giler memborong kat Taman Shamelin, korang cubalah gi pusing-pusing kat saner, banyak giler gudang-gudang baju berjenama yang buat clearance sale. aku dulu pun tak tahu gak, tapi sib baik adik aku ni rajin buat survey kat maner-maner yang ader sale.




aku minat giler ngan t'shirt ni, tapi aku betul-betul dah berhabisan bulan ni so memang aku kena tahan nafsu.. tahan,tahan.....


0 comments:

 
template by suckmylolly.com