Saturday, January 10, 2009

TOYCITY


pastu aku merayap gi toycity lak, sajer ajer cuci-cuci mata



laptop untuk budak-budak ni harganya RM99.00





yang ni RM109.90




RM99.00




motor ni cantik, budak lelaki mesti suka ni, termasuklah anak aku tapi harga dier emmmm. RM499.00



lori ni lagi giler mahai, RM1299.00. Ni anak saperlah yang makpak dia beli lori semahal ni, harga nak sama ngan duit bulanan umah lak tu



RM69.90




yang ni comel sangat - RM49.90 tapi kalu beli kat kat kasih, harus bulu-bulu tu semua tercabut tapi kalu buat perhiasan haruslah cantik sangat, lebih-lebih lagi kalu duk kat lam blik aku





RM29.90




RM129.00




balik tu aku nunjuklah photo ni kat anak-anak aku, abang danish pilihannya motor yang mahai tu RM499.00, kasih lak pilihannyer tak lain tak bukan, telefon pink kaler tu. apap pun untuk kasih anytime boleh beli coz harga dia tak mahal sangat tak murah sangat, untuk abang tu rasanya nunggulah kalu company aku bagi 3 bulan bonus, duit dah berlebih sangat barulah boleh beli yer bang danish. tapi kan, bilalah company aku nak bagi 3 bulan?????? asyik-asyik 1 bulan aje, tu pun bayor setengah-setengah.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com