Tuesday, January 27, 2009

PICNIC


dulunyer masa datang family day opis aku kat sini, aku tak sempat menjelajah ngan lebih luas lagi memandangkan anak-anak sibuk nak bermandi-manda, tapi semalam kami sempat meneroka alam sekitar kat sini memandangkan orang yang duk berendam kat dalam air tersangatlah ramainyer.



kesian kat ita, supposed kami bawak gi tempat yang lagi best tapi tulah cuti-cuti cam gini, tempat-tempat menarik pun bersesak ngan orang, tempat yang tak menarik cam gini pun ramai yang pergi.



waaaaaaaaaaaaaa, aku malu ngan abang baju merah kat belakang aku tu, aku tak tahu ader orang kat belakang, aku duk usik kasih ngan melompat-lompat kat atas titian tu. kasih gegar itu titian. titian tu kira cam goyang gilalah, abang baju merah tu pun cam terhuyong hayang nak lalu kat titian tu, sekali dia cakap "excuse me" sambil senyum sinis kat aku. for surelah dia mesti cakap "cam gini rupernya mak orang". cousin aku pun tergelak sama siap caka agi "bengonglah kakna ni"




ita ni muda belia agi, baru 25 tahun, kepala pun agak ting tong gak, kalu borak ngan dier ni mesti asyik duk ketawa aje. laki aku pun suka borak ngan dier ni. kelakor giler.




special posing for my laki yang berada jauh nun di pantai timur. apapun tetap tak seronok coz laki aku tak ader, cam kureeeeeeeeeeeeeeng aje rasanyer






abang kan main sakan agi duk mandi manda, bila perut lapor tahu lak naik atas nak makan



emmm, kasih ni as usual lah kan, tak suka mandi-mandi ni, kena jaga rambut nanti basah, kasih kan ala-ala lady like gitu. mesti lah kena maintain canteeeeek aje. main ngan pelampung pun kat atas darat aje.








anak sulung aku memang pantang jumpa air, asal nampak air mesti nak mandi punya. yang pompuan tu kalu ader bfren dia baru nak sentuh air, kalu idak, sorry yer bang!!!!!!!!!!!!!


4 comments:

dakgilachoc said...

kasih tak main air pn seksi la...hehehe....seronok erk cuti2 gi piknik...wah jeles ni...hikhik...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

jom ikut kak rose nanti

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestnya mandi2..klu mirul ni confirm takmo naik dah

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
samelah ngan danish tu rina

 
template by suckmylolly.com