Thursday, February 12, 2009

ABANG DANISH

sekarang ni anak sulung aku sorang ni suka benor layan majalah kreter. pantang jumpa mesti suka nengok. pastu beranganlah soh papa beli kreter tulah, kreter nilah, ingat harga kereta tu RM5-6 ke. mahai oiii bang, tinggi lah tu angin, nengok yang mahai aje.


laki aku memang giler beli majalah kreter, setiap bulan ader 2 majalah yang dia wajib beli. dulunyer duk layan komik, sehinggalah dapat anak sorang, dia benti coz aku bising tak der tempat nak taruk komik tu, komik-komik tu lak tak leh buang, berkotak-kotak duk simpan, nak buat aper pun tak tahulah. gitu gak ngan majalah kreter ader bertimbun duk lam kotak. satu pun tak leh rosak or koyak, saper nak nengok pastikan majalah tu tak berlipat, very the cerewetlah. dan sifat tu turun pada gfren dier



1 comments:

suw said...

wahhh..cermat btol tu.. :P

 
template by suckmylolly.com