Saturday, February 21, 2009

AKU DAH MALAS

Photobucket


emmm, aku dah malas nak memblog sekarang ni, aku dah malas nak update, semalam satu ari aku langsung tak update, dulu aku rajin sangat coz boleh terus upload gambor tapi sekarang ni aku kena gi step by step yang membuatkan aku jadi malas nak update. aku menci betul lah kena gi kat photobucket lu, semua tu melambatkan tul. bercinta tul sekarang ni.


Photobucket


adik aku paling susah ati kalu aku tak update blog, dia adalah pembaca setia, setiap ari mesti bukak blog aku wahlal kami tinggal serumah, sebabnya adik aku selalu balik lambat. jadi dia banyak tak tahu aper yang anak sedara dia buat setiap ari. so malam tadi adik aku belikan donut pujuk aku soh update blog jangan tido sampai pagi.




Photobucket


tapi kan eji, angoh maner makan donut. tu donut untuk angoh ke untuk eji sendiri????


8 comments:

A.I said...

Akak nk tepek gambar kt sni kene gi photobucket dulu ke? boleh kan kalau save je gmbr dlm pc pehtu trus upload masuk blog..aku wat camtu je kak :P

zino said...

kalau donut big apple ramai peminat kat rumah ni..

Zunaidi Dali Great Eastern said...

kak apesal kena upload kt photo bucket dulu???

sy x yah pon?

baru ek?emmmm...risau lah

nieja said...

sis,
tukar pakai wordpress la
konpem ok nant

ratna said...

ruginya kak..akak tak mkn donut. akak guna celcom broadband ker? saya guna celcom broadband mmg ada problem sikit. bila dia dah okay..saya buat entry byk2 pastu buat autopublish..so tak der la tension sgt..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ai
boleh aje, tapi akak punya blog limit dia dah tinggal sikit tu yang agak payah

zino
wah same ngna adik akak lah tu

adie dali
kena sebab akak dah hampir cecah limit dier

nieja
tulah, tapi sayang lah kat blog ni

ratna
tul tu ratna akak guan celcom broadband, tapi kalu kat umah dia masalah nak upload gambor kalu kat opis laju aje

CuTeMiUt78 said...

oh.. napa camtu kak.. kat blog ni pun ada limit2nya ya.?

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut
ader lah rina, sikit ari bila rina dah banyak upload gambor mesti kena

 
template by suckmylolly.com