Saturday, February 21, 2009

PASAR MALAM

Photobucket


semalam aku malas nak masak dan masak gak walaupun nak masak maggi, tekak aku terasa benor nak makan yong tau fu. aku ajak mami ngan anak-anak gi pasar malam, kat pandan indah ni setiap hari jumaat mesti ader pasar malam. lagipun dah lama benor aku tak bawak anak-anak gi pasar malam. diaorang ni suka sangat gi pasar malam coz banyak giler gerai duk jual toys.



Photobucket


see kat tangan anak dara aku ader sekotak pencil princess, kasih kan pantang nampak pencil bagai ni, especially yang berkaitan ngan princess. pencil kat pasar malam ni betul-betul mencekik darah tau, kat pasar raya aku rasa sekotak cam gitu lam RM5.00 lebih aje kot, kat sini dia jual RM7.00, sesen pun x leh tawar, tapi dah kasih nak, beli ajelah, nanti sepanjang jalan duk moncung, tak kose aku nak nengok anak dara aku moncung, kalu bapak dia ader lainlah.

Photobucket


anak sulung aku lak, pantang nengok orang jual burger, mesti nak belinyer. dah tak sabar nak nunggu balik umah, time orang duk sibuk beli sayur pun sempat sapeded agi.


Photobucket


sajer ajelah nak try beli sayur kat pasar malam, tapi aku rasa lagi mahai pada mini market yang aku duk beli selalu. ha ko sekali mak aku bayor untuk sayur aje kena RM28.00 tu kira tuk seminggu nyer stok lah. biasanya kalu aku beli kat mini market lam RM20.00 aje, tobat tak belilah gerai brother ni, cekik darah tul.


2 comments:

zino said...

meriah nampak pasar malam tu..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

pasar malam pandan idah, sesak ngan orang cina aje

 
template by suckmylolly.com