Sunday, February 01, 2009

BREAKFAST



pagi ni kami gi breakfast kat Restoran SA, tak silap akulah, laki aku suka benor breakfast kat sini, tapi aku ngan abang danish kureng minat sikit, roti dia ala-ala keras sikit. tapi disebabkan suasana nyer yang nyaman dan bersih menyebabkan rizal suka lepak sini




tapi kali ni kami breakfast, lain-lain table, rizal ngan gfren kesayangannyer dan aku ngan abang danish kat meja lain. abang danish x leh kalu x der kipas kat mejanyer. rizal lak demam so kena duk meja yang x der kipas, maka aku laki bini duk berasingan.






see, aku sebelah sini ngan abang, kasih kat meja saner ngan papa dier




sorrylah guys tak banyak entry 2-3 ari ni coz aku migrain tahap kronik, langsung x leh ngadap pc, pagi ni baru okey sikit, semalam, satu hari suntuk aku duk lentok kat katil, tak sedor-sedor pas makan ubat. bangun tak bangun kul 3.oo petang. akak pun nak minta maaf ader beratus komen yang aku duk hold dulu, x baca lagi n x boleh balas lagi. internet kat umah aku ni lembap sangat. isyaAllah dalam sehari dua ni aku jawab semua comments.




0 comments:

 
template by suckmylolly.com