Wednesday, February 18, 2009

BREAKFAST

Photobucket


balik dr neman rizal kat klinik kami singgah jap breakfast kat restoran mamak ni. aku lupa aper ke nama kedai ni, berpuluh kali gi pun still tak ingat agi.





Photobucket


kalu abang danish ader, mesti x leh breafast kat sini, abang danish tak suka kedai ni, roti canai telurnya tak menarik ati anak sulung aku.


rizal tak selera sangat nak makan, roti canai sekeping pun tak abis



Photobucket

aku sakit ke, tak sakit ke, selera tetap ado, jarang sangatlah aku tak berselera. yang penting perut aku kena diisi.

Photobucket



aku pun bersependapat ngan anak sulung aku yang roti canai kat sini kureng sikit, roti canai sama aje cuma kuah aje tak menarik, tapi roti canai telur dia tak tahulah tang maner tak sedap, sebab abang cuma makan ngan gula aje.


1 comments:

Ciklinn said...

hahahahaha betul tu kak...

apa yg penting??? perut sendirik mesti mau isi...

mcmana edisi diet kak rose...berjalan dgn lancar tak?

 
template by suckmylolly.com