Wednesday, February 18, 2009

KLINIK KITA

Photobucket


pagi semalam, laki pun tak sihat, demam selsema + batuk-batuk. pepagi lagi aku dah nemankan rizal gi klinik. aku ajak gi panel aku dia tak nak, jauh sangat, jauh tak per orang tak ramai. kat klinik kita ni sejam setengah kami nunggu baru dapat giliran. perut aku punya lapar, kret krut dari tadik, aku gi kedai runcit sebelah beli mamee ngan kacang. alas perut lu.



Photobucket


nunggu doc punyalah bercinta tapi jumpanyer tak sampai pun 3 minit. check dada, check tekanan darah, gedebak-gedebuk criter bagai, terus dapat mc satu ari. tu part laki aku, part aku kul 2.30 nanti.


2 comments:

A.I.Z.A.T said...

kak,ni klinik kite yg katne?
stau saya ade beratus klinik kite ni..heheh

IdzaRis79 said...

ahhh..klinik kita rasanya semua sama..tp kitaorg kat sentul boulevard..
kami panel ING di sana...
aduh..lama gila nunggu..cam nak bertambah sakit...

 
template by suckmylolly.com