Monday, February 16, 2009

CARIK UBAN

tak abis part gurau senda, beralih lak pada part lain....



kali ni carik uban kat kepala papa lak. nak nunggu mama dier cari bercinta, baik kasih yang carik lak..



tapi kesian, tak leh nak cabut, rambut papa jenis yang betul-betul teguh dan payah giler nak cabut


tak leh cabut, gosok pun jadi lah

see, beriya-riya kasih duk cari uban





2 comments:

Dee said...

meh cari uban auntie lak kasih..meh..meh..

dakgilachoc a.k.a nani said...

carik uban ke carik kutu tu kasih..ekekekeke...jeles tul tgk kemanjaan kasih dan papanya tu..:p

 
template by suckmylolly.com