Friday, February 06, 2009

COOLLLLLLLLLLLLLLL

Abang ngan kasih kesejukan, ginilah keadaannya setiap pagi, bila bersiap nak gi sekolah. memasing akan duk kelubung lu atas katil nak panaskan panas.


see, muka kasih dah ader ala-ala nak nangis. tu dah ader petunjuk x nak gi sekolah. aiseyyyyy kasih, janganlah nangis. tapi pagi ni baru aku tahu kenapa kasih melalak setiap pagi x nak gi sekolah, rupernya dia tak kasi aku basahkan kepala dier, nak mandi badan aje, manyak cantekkkkkkkkkkkkkkkkkkk, kalu papa nengok nanti haruslah mama yang kena bebel. bfren awak tu maner boleh kalu gfren dia tak basahkan rambut, nanti tak cergas katanyer.




anak sulung aku dah ketidoran dah tu. aku soh panaskan badan aje bukan soh tido balik, kesian lak kat abang ngan kasih. tapi kalu ari tak sekolah, mata dia 0rang kan main agi terbutang luas bila dengar azan subuh. cuba kalu ari sekolah, aku kejut soh bangun, makin ditariknyer selimut tu




1 comments:

~Eila @ Along~ said...

owhh..rupanya gini budak2 nak kesekolah..harusss sedapkan badan dulu...hehe..

 
template by suckmylolly.com