Friday, February 06, 2009

KASIH KU SAYANG

ari ni ari jumaat kena pakai baju sukan. abang danish tak tahan ngan air cond kat lam class dier, sejuk sangat so dia mintak setiap ari nak pakai jacket, gitu gak ngan kasih.

ni muka budak yang tak nak rambutnyer di basahkan. amboi bab-bab melawo ni pulang kat kasih.



emm, tak yah cakaplah, sendiri pikiqlah....aku jarang taruk gambor nedra. kena cover line sikit. tapi sebenarnya aku taruk gambor ni adalah untuk tunjuk kat cousin aku yang aku sedang diet tapi badan tak turun-turun, muka jadi semakin tembam, adakah kerana ubat yang doc syorkan tu buat aku jadi makin kembang?????





muka kasih cam x der mood aje ari ni. see, budak-budak zaman sekarang pun dah pandai bergaya. itu blue color nyer shoes adalah kasut abang danish masa age nyer 4 tahun, so sekarang dapat kat kasih. semalam masa aku tengah ngemas nak buat aper yang patut, terpandang aku shoes ni yang masih elok lagi coz dipakai cuma pada hari raya, tetiba kasih amik kasut ni cakap nak pakai kalu pakai baju sukan. kononyer nak sedondon lah. bijak-bijak, cam tu mama suka.

3 comments:

Izzatul Azma said...

hehe
tgk muke kasih tu pun dh taw dia cam xde mood je :D

Anonymous said...

wallah comel nyer ikat rmbut mcm tu..
teringat masa aku kecik2..

Ieda J said...

comeinya tocang ekor kuda kasih...by d way...mmg nama betul anak dara akak nih KASIH ek?? sedapnye nama dia....

 
template by suckmylolly.com