Tuesday, February 03, 2009

HANDBAG

suka tau ngan hbag ni, cantik sangat, aku dah nyaris nak amik, tapi eji lah dia tak bagi aku amik, dia cakap aku dah banyak h/bag beg kaler merah, membazir aje. tapi cantik tau, aku suka sangat dan suka sangat, balik tu aku termimpi-mimpi ngan h/bag ni.


tapi mami dah berpesan dua beradik ni kena pantau memantau, eji kena pantau belanja aku dan aku kena pantau eji, kena mengingati satu sama lain, kami ni teruk sangat kalu gi shopping, tak ingat hari depan, asal boleh belanja, belanja aje, aku tak perlah ader laki, eji tu camner criter? x der masalah gak, bfren kan ader...tul tak?


4 comments:

one love said...

hehehhe
lawa beg tu kak rose...
lawa...
lawa...

hehehe kaki bakar nih!
hehehehe

Zureen said...

Cantiknya handbag merah itu..boleh mengigau zureen tengok..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

one love
memang cantik, tapi dapat nengok ajelah

zureen
bukan zureen aje, kak rose pun sekali

CuTeMiUt78 said...

kak, memang giler cantik ler.. tapi betul gak kata eji.. akak dah ada byk hb merah.. membazir je..

 
template by suckmylolly.com