Monday, February 16, 2009

ICE CREAM

sambil aku tengah mencekik makan rojak, rizal ninggalkan aku gi neman anak-anak beli ice cream, memula tu abang duk ngan aku, nemankan mama dier, pastu tak boleh jadi ni, nanti tah aper-aper ice cream yang papa pilihkan







lama gak lah aku anak beranak bertenggek kat sini. ana-anak aku sekejap lari ke saner, sekejap lari ke sini, nak main kat playground pun ramai giler orang kat saner. nunggu lu kat sini, sementara nak nunggu orang makin kurang, tapi makin lama duk nunggu makin ramai lak orang kat sini

1 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

playground mmg camtu kak...senja je kot takde org...hehehehe...sdp lak nengok dorg mkn eskrem..nak beli gakla lunch nti..ekekekeke...

 
template by suckmylolly.com