Tuesday, February 10, 2009

NEW ZEALAND ICE CREAM




morning, pembukaan blog aku pagi ni diserikan ngan gambar seri, ni photo last week masa gi midvalley. seri ngan boss sukalah ice cream ni tapi aku cam tak beraper nak suka sangat.




aku sekarang ni dah minat giler ngan sinetron indonesia. cuti-cuti malaysia semalam, aku tak merayap gi maner-maner, dari petang sampai ke maghrib aku duk layan tv. seronoknyer idup walaupun dapat mengadap TV. kul 2.30 aku nengok sinetron jelita kat TV3, kul 4.00 pm aku layan intan kat astro prima pastu sambung ngan criter anak betong tapi layan separuh jalan ajelah dari 5.00 hingga 5.30 pastu tukar channel tv9, layan assalamualaikum cinta, pastu tukar balik TV3 layan spa Q.
aku memang suka benor layan TV, dari zaman anak dara lagi, kalu orang ajak kuar dan time tu ader criter yang aku selalu duk layan, aku tolak, yang penting tv lagi. ingatkan bila dah kawin, kuranglah hobby aku nengok tv, rupernya idak, lagi teruk adalah. Dan ader anak pun sama, aku tetap suka nengok tv lagi. aku paling suka time pantang, cuti 60 hari betul-betul aku manfaatkan duk layan semua criter dari pagi bawak ke malam, dari malam bawak ke subuh. tapi sekarang ni aku suka sangat ngan story assalamualaikum cinta.

4 comments:

eddie dewanaga said...

baru semalam gua beli aiskrim potong perisa jagung, mkn dgn roti je, biasalah, tekak melayu!

Ciklinn said...

citer2 indonesia tu mmg kak..kalukita layann mmg takleh tinggal dah...... sbb tu malas layan..tpai skrg terlayan gak... isteri utk suami ku.. huhuhhu''

Dee said...

leh kawan ni..kita pun suka tgk tv..masuk umah je yg first sekali on ialah tv...hehehe..

dakgilachoc said...

kak rose suka tgk tv..kita lak jrg sgttttt tgk tv..hehehehe...bosan ar ngadap tv..=P

 
template by suckmylolly.com