Sunday, February 08, 2009

PERAK


saner sinir orang duk sibuk nak nengok berita. saner sinir orang duk bercerita pasal politik negeri perak. saner sinir orang duk bercakap pasal parti. gitu jugaklah ngan budak opis aku yang beriya benor duk bincang pasai topik ni. tapi aku memang dari dulu lagi tak berminat sangat pasal politik, aku ikut aje rentaknyer. telinga yang ader aku cuma guna tuk dengar aje, tapi tak pernah mencelah. isu ni sensatif so lebih baik aku dengar dan katup mulut aje. kat opis aku ader yang sokong nilah, yang sokong sanerlah, so ader gaklah yang bertegang urat. sib baik member baik aku pun tak minat pasal politik, yang dia tahu cuma rozanna.







tapi kat umah aku minat duk discuss pasai ni, laki aku, mami ngan eji orang pertama yang duk mengadap tv nak nengok perkembangan terkini.



bila dah semua ngadap astro aku kenalah layan gak, pastu depa layan lak kat astro awani, cam ni aku kena masuk biliklah, criter melayu aku maya sari dah nak start. aku tak leh miss story ni, aku kalu nabila huda yang berlakon, konfem kena nengok. aku minat ngan dress up minat ni, cantik dan sepoi aje.




4 comments:

Unknown said...

jgn ko layan citer intan dah la.... hehehe. Gatal telinga aku dengar dialog dia.... "ranggaa.... ranggaaaa...."

KV said...

ye lah, kita pun katup mulut jer. Tp sedih lah jugak. Huhu

eh, saya suka dressing fazura. HaHA

Nurmala Mazlan said...

aha kak..skang ni sana sini semua cakap isu politik kat perak nun..hehe~` nak bukak mulut takut bergado pulak kang..baik diam je kan..

kita pon ske tgk dress up nabila tu..simple tapi cam cantik kan?

bozzobattousai said...

yg terjadi kat perak tuh sesuatu yg memalukan org melayu je...melayu tak untung apa pon...

 
template by suckmylolly.com