Monday, February 16, 2009

PLAYGROUND

abang danish bawak kasih main kat playground sini, tunggu mak pak dier gerak tak gerak-gerak gak, senang-senang gi sendiri aje lagi bagus


idak ler aku biarkan anak-anak main kat saner tanpa diawasi, kami berdua jalan belakang abang ngan kasih

so kat sini ader dua tempat budak-budak nak main, satu kaler merah



dan satu lagi berwarna warni. sekarang ni aku tengah nunggu playground yang baru nak bukak kat tepi tasik, tapi aper ke namanyer idak ler aku tau


antara tempat kami lepak ngan playground tu boleh tahan gaklah jauhnyer.



2 comments:

juelee said...

gambar yg last tuh sweet la..macam ngan maen cak cak je

dakgilachoc a.k.a nani said...

1 happy family...owh so sweet..:)

 
template by suckmylolly.com