Friday, February 27, 2009

PRINCESS LAGIK....

ni gambar bfore kasih soh aku carik beg princessnyer. abang danish mintak tolong ngan eji soh cari pics princess kat internet. depa berdua duk nengok lu kat situ. dan abang danish tolong adik kesayangannya.

kasih tak berani sangat nak usik semuanya diserahkan kat abang danish, abang danish lak sabar aje pas satu gambor satu gambor di tekannya, melayan karenah kasih, sekejap nak nengok yang tu, sekejap nak nengok yang ni


pastu bila dah jumpa yang berkenan di ati kan main kyusuk lagi duk nengok, sama gak tu ngan abang, sehati sejiwa duk setujuk ngan pilihan kasih


3 comments:

orangbukit said...

Fuyooo..siap buat research kat internet lagi..cayalah abang danish & kasih..

zino said...

apa lah yg di tengok nya tu ya hehe

aDie dALi said...

kak, jgn pasang laptop atas soft material mcm atas katil.. nanti mother board trbakar.. kalo nak, psg la cooling fan. :)

 
template by suckmylolly.com