Monday, February 02, 2009

PS3



maka aku pun setujulah bajet untuk adiah anniverssary tu dipindahkan pada adiah untuk abang danish. tapi idok ler bajet aku sampai beribu, gaji aku pun beraper sen sangat nak beli adiah beribu kat orang. melampau tu laki aku, dia cakap, kalu nak beli adiah annivessary kat dier, beli sekali ngan adiah abang danish, kira adiah pakejlah ni. belikan depa berdua PS3, beb bukan murah, goyang kaki aku dengar harganya RM1,400.00. orang pakai kredit kad bolehlah terus zahhhhhhhhhhhhhhhhhh, caras aje. yang tak berkad cam aku ni...... giler aper nak beli barang mainan harga RM1,400.00. lainlah kalu gaji aku RM10,000. sekarang gak aku gi beli.






aku pujuk rizal, aku gantikan PS2 yang dah rosak tu ngan PS2 yang baru, x derlah beribu, dalam RM450.00 plus memory card semua sekali gedebak-gedebuk lam RM500. okeylah ader lagi dalam bajet tahunan. tapi kalu dah ribuan tu, mintak maap banyok-banyok, lain tahun kita beli. tunggu harga dia jatuh dulu.




ingatkan bila dah rudung pasai yomi accident, lupa lah tang adiah madiah ni, selamatlah bajet tahunan aku. tapi rupernya member tak puas ati, terus ajak balik umah, nak amik abang ngan kasih. dating-dating tolak tepi yang penting PS3. aku bencilah mainan ni, mainan haprak nilah yang buat dating aku tak menjadi. laki aku beriya benor minat ngan PS3.



2 comments:

CuTeMiUt78 said...

uish.. gitu la plak.. habis rosak plan dating

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah rosak segala plan

 
template by suckmylolly.com