Tuesday, February 03, 2009

SEDAPNYER ABANG MAKAN

waduh sedap nyer abang danish duk makan mee tomyam. tomyam ni agak pedas gaklah untuk tekak budak baya abang, tapi anak aku ni memang kuat makan pedas. asalnyer mee hoon tomyam tu aku punya tapi dah abang nak makan, aku kasi kat abang ajelah, untuk diaorang aku order roti bakar tapi secuit pun tak disentuhnyer agaknyer tak berkenan ngan roti bakar yang warna akan-akan coklat kot.








sekarang ni abang danish dah suka aku amik gambor nye, tapi candid lah, kalu soh posing memang lah dia tak nak, cam papa dier gak. laki aku tu kalu soh posing, haram dia tak mahu, tok sah nak pujuklah, maner ader sangat photo dia yang dia ready tuk diamik, semuanya aku candid, sedar tak sedar dah taruk kat blog.
abang danish pun dah pandai amik gambor, terkejut aku dengar abang danish cakap semalam:-
mama : no need to takelah photo mama, dah banyak dah
abang : x perlah, kan mama nak put kat blog mama, nanti abang boleh baca, tiap-tiap ari nanti abang baca, mama put banyak-banyak photo abang yer. blog mama tu kan untuk abang ngan kasih aje.
aikk budak besar ni dah tahu ke blog tu aper!!!!!!!!!


0 comments:

 
template by suckmylolly.com