Wednesday, February 11, 2009

SENTAP LAGI

dalam sehari kalu anak dara mr rizal ni tak sentap memang tak sah, setiap ari ader je mulut nak kena moncung, kali ni marahkan aku coz duk sebelah papa. maner aci, yang boleh sit sebelah bfren dier, kasih ajelah, orang lain sama sekali tak dibenarkan. mami duk pujuk pun tak makan gak.

sekali-sekala duk pandang papa, mintak dipujukkan, tapi time ni papa sibuk duk gayut, tak sempat nak pujuk.

abis gayut lam 15 minutes, baru papa gi pujuk...terus okey aje lepas bfren pujuk


puas lah ati budak kecik ni bila dapat duk sebelah bfren dia



tak puas ati lagi, ngadu kat papa dier yang mama tu kan naughty sangat sebab suka sit kat papa


terus berkepit sampai ke sudah, takut orang usik papa dier, tangan pun melekat kan papa gak.





3 comments:

atty's said...

kasih majuk lagik yer..

dakgilachoc a.k.a nani said...

alololo...mama jahat erk..duk sebelah bf kasih..hehe...sweet betullah kasih ni...:)

nieja said...

adoi
kelakar betol la kasih ni
adeii..

 
template by suckmylolly.com