Monday, February 16, 2009

SHOPPING

ari jumaat ari tu, kami bertiga gi sogo. sajer layan mata. after lunch merayap kat atas. boss nak carik seluar aku lak nak survey kat padini.

barangan padini memang menjadi pilihan aku sejak dari dulu lagi. tapi idak ler aku nak beli time x dok sale, time ader sale aku laju ajelah gi, tapi ari tu aku sekadar cuci mata aje coz salenyer enggak ader


aku berkenan topi yang seri pakai dan h.bag jeans tu. topi tu lam harga RM49.90 dan h/bag jeans tu lam harga RM99.90. best tu memang rugged gilerlah. sempoi aje kalu pakai

tapi topi ni cuma tinggal size M ngan L aje, ader rezeki aku, aderlah kat kepala aku, tak dak, tak perlah, barang tak penting pun.




sekarang ni, maner-maner gi, banyak tul dress cam gini dijual, tapi ni bukan padini punya, ni seed nyer dress.

short pants padini kat sogo tak beraper nak menarik, kalu kat Isetan, KLCC ader banyak giler. kat sini after sogo buat re-branding cam kureng sikit.



aku lum pernah ader lagi h/bag color cream. beg-beg yang aku aku duk pegang, semuanya tak menarik ati sebab harganya terlalu menarik.






sandal oh sandal, aku tak lelap tido ingatkan sandal kat Isetan ari tu, tapi laki aku cakap, kaki aku ganas benor, selipar tahan 2 bulan aje. tapi aku rasa yang merah terompoh aku duk pakai ke hulu ke hilir tu dah setahun lamanyer still tahan gak agi, so same lah ngan sandal yang aku berkenan tu mesti tahan lama gak, sbab harganya pun cantek. cuma mahai sikit aje dari terompah merah tu.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com