Monday, February 16, 2009

SABTU YANG INDAH



hari sabtu hinggalah ke ari ni aku demam selsema. tapi sebab perut mengidam sangat nak makan ikan keli goreng berlada maka aku gi kedai gak cari ikan keli. tapi aku tak suka ikan keli yang kecik aku suka yang besar gedebak, banyak isi dan senang nak makan.



disebabkan satu umah kena demam selsema kecuali eji yang kuat perkasa, maka kami amik keputusan rehat kat umah aje. laki aku demam-demam pun wajib gi workshop gak. karang saper nak buat a/c. so nilah ikan keli goreng berlada.


bagi menyedapkan lagi hidangan tengahari aku masak sayur petola + lak ngan sambal tempoyak, perrrrrrrrh demam pun boleh baik kalu cam gini.



petangnyer anak sulung aku mengadu lapor, so aku paksa gak mami ajar buat donut. yang kecil-kecil kat atas tu adalah for abang n kasih. senang, terus dapat masuk mulut.




dan ni donut untuk orang dewasa, tapi tak acilah, rizal tak usik pun donut ni, dia sibuk soh aku buat donut yang kecik-kecik cam abang ngan kasih punya.



hari sabtu ari tu kami anak beranak duk depan tv, layan tv, pastu semua zzzzz lepas makan ubat selsema



bajet cam nak gi makan rojak ngan cendol kat taman kat masjid pandan indah tapi tulah macam tak larat aje nak bangun, aper ke idaknyer, aku menyampah sangat ngan selsema ni maka aku telan 2 biji pil sekaligus tu yang terus ting tong sampai ke maghrib.


3 comments:

ai said...

Ya Allah kak!!! lauk kau serupa ngan lauk aku smalam. ikan keli berlada... hihihi..

~cepat2 sembuh ye kak.. :)

MaDaM LiEzA said...

he he akhirnye leh gak upload gambar yek... saya ni silent reader k ros yg setia... leh kata blog ni kategori wajib bukale bila masuk keje... syok ygk k ros rajin betoi post ade je cerita.. geram betul tengok kasih @ tasih tu cute bangat!!!!

mysha said...

aKak aRI nih dah Ok ker Flu? sHa pun nyAMpaH ar kLo fLu... akaK uploAd la pIc wEddIng akAK deDuLu.. tERinGIn sHa naK tGK...

 
template by suckmylolly.com