Wednesday, February 04, 2009

SPEKTRUM

as promised with abang, papa ikut kehendak abang gi cari cd games for abang danish. semua ikut selera abang danish. maner yang abang danish nak semua papa turutkan.

kasih gak yang kesian, papa ni memang x adil kan kasih, sibuk ngan abang aje kali ni, kasih dibiarkan aje. kasih nak beli pencil pun papa tak beraper nak layan, sibuk duk layan anak sulung dier aje.



bayangkan semua kedai yang jual cd games semuanya papa masuk, semata-mata nak carik games yang sesuai untuk abang


tapi kan kasih ader berkenan ngan satu toys kat sini, aku duk pandang dari kejauhan nak nengok papa dier layan tak, tapi memanglah papa ni tau, sibuk ngan abang danish aje. akhirnya kasih kena cari mama dia gak coz kali ni papa memang sombong nak kepit ngan abang danish aje.


tak banyak CD yang ader kat sini, pas ni kami nak gi Galaxy Ampang jap. rasanya kat saner ader satu kedai games.





2 comments:

awieworld said...

game/..ps2?...favorite...i like...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

game ps3 dik, ayah dia memang giler duk membeli

 
template by suckmylolly.com