Sunday, February 22, 2009

TESCO

Photobucket

balik pada spital, rehat kejap, gedabak-gedebuk pas buat aper yang patut, lepas asar kami sekeluarga gerak gi TESCO, nak beli barang basah.


Photobucket


aku lepak kat sini, nunggu abang ngan kasih melenjan kat lam ni. kali ni aku tak ikut rizal, mami ngan eji pilih barang, aku nemankan anak-anak kat sini.


Photobucket


anak dara aku tak kisah sangat kalu aku tak der depan mata dier, tapi kalu anak sulung aku memang x leh kalu aku x der depan mata, mau melalak menjerit-jerit duk panggil nama. jadi aku betul-betul kena duk depan mata abang dan ngekor aje maner abang nak pergi.


Photobucket

kasih lak kalu dah masuk tesco playland ni tak kisah dah mak pak dia kat ner. yang kasih tahu buat hal sendiri


Photobucket


Photobucket


Photobucket





Photobucket




Photobucket

Photobucket


maner pergi pun, toys wajib kena beli

2 comments:

MULAN said...

sokmo camtu kan, anak laki sayang mak, anak pompuan sayang apak dia.. ngape eh..?

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

mulan
tulah sampai ari ni pun akak duk tanya, naper yer

 
template by suckmylolly.com