Monday, March 02, 2009

ALPHA ANGLE

last nite, eji ajak aku neman gi Alpha Angle, semata nak carik h/bag yang dia duk berkenan kat JJ, tapi tulah dah x der rezeki, aku soh ambik terus ari tu kata nak pikiq lu, balik umah nyesal, gi balik dah abis. dah ader orang rembat. tu yang malam tadi ajak aku gi Alpha Angle semata nak carik h/bag kat Vincci, maner lah tahu ader kat situ kot.

sampai aje kat Alpha Angle, abang danish dah nampak playland ni, apalagi x mo lah teman eji carik barang, aku nunggu abang play kat sini, sementara eji round sorang diri



suka benor abang danish yang bas ni, RM20.00 aku perabis, semata kerna abang nak main bas ni aje. suka benor bawak bas ni sampai aku ajak neman aku pusing pun tak layan. tapi bagus gak, daripada aku perabis duit lagi baik duk relaks nunggu abang danish kat sini. oh yer kasih dah tido, kepenatan gi picnic. balik umah, sumbat tol susu terus tido. tak sampai ati nak kejutkanlah, bawak abang aje.







pastu eji ajak balik, on the way nak gi ke parking tu sempat gaklah aku singgah beberapa kedai

abang baik, tak buat perangai pun, dah puas main kat playland tadik, cuma agak nakal sikit. terlompat saner, terlompat sini. tak perlah, yang penting anak aku bahagia, baik dia aktif kalu tak aktif aku gak yang susah ati nanti




waduh, Vincci ader sale, aku berkenan ngan satu kasut tu, tapi aku tahan niat aje, dah banyak sangat sampai tak terpakai, lagipun aku bukan pencinta kasut tapi pencinta baju aje


pastu nose pun ader sale, aku jarang datang alpha angle ni, sekali sekala datang memang seronok, lebih-lebih lagi bila abang danish suka ngan playland kat sini



satu padanan yang menarik dan sesuai....


adik aku yer pencinta kasut. asal gi maner mesti beli kasut, lam kreter dia kat bonet, tak leh taruk barang coz penuh sesak ngan kasut bagai




purse kat sini pun cantik gak.





4 comments:

CuTeMiUt78 said...

uish.. kemain sakan lagi eji ya kak.. heh..heh..heh.. tahan nafsu ya kak

Miss Zahidah Zakaria said...

akak
tenkiu for ur comment =)
vincci kat ne ada sale tu?
kt melaka xde pon
huuu


btw,
salam kenalan akak =)

Nurmala Mazlan said...

kak..kita gi jugak alpha angle ni masa hari ahad semalam.. tapi kita gi siang..

dakgilachoc said...

eh purse merah tu cantik..kt mana tu..jusco ke vincci tu kak?

 
template by suckmylolly.com