Wednesday, March 04, 2009

BOLEH MAKAN BANYAK-BANYAK


ari ni aku dah mula mual, loya-loya, dan yang bestnyer, tak yah nak diet lagi, aku boleh makan sebanyak mungkin, boleh makan apa sahaja, semuanya boleh. InsyaAllah lepas ni kalian semua boleh lah nengok kak rose dalam versi yang makin besar dan besar. akak still lam mood happy. nak cakap aper pun tarak hal, yang penting akak sekeluarga happy sokmo. InsyaAllah.

7 comments:

neezareef said...

sama la
asal tau peknen je x kira dah mkn selagi daya x loya

lieya_latif said...

laaaa....tekejut lieya....rupenye akak dah berbadan due...tahniah yeak!!!

betul betul betul (versi upin & ipin)....dah preggy ni tak yah le diet2...leh makan ape sajork...best tu!!!!!!!!

semoga akak sihat selalu

ain fadzal said...

wah ! tahniah! anda telah mengandung!

(mcm doktor x?)

CuTeMiUt78 said...

makan la kak..byk mana pun akak nak makan.. tapi kena ingat kesihatan tetap kena jaga k..

IxoRa said...

gembiranya bila dgr org mengandung...tahniah ye...

nak baby girl or boy? hiks...sowi cam masih awal lgi kan...

jaga kesihatan ye kak...happy sokmo!

nieja said...

makan makan jgn x makan..
penting utk baby tu hehe..

wati said...

Tahniah ....ramai lak yg bunct tahun nie.wah sukanye awak

 
template by suckmylolly.com