Monday, March 30, 2009

JOM TITTO

ari raya betul depa berdua ni bila tak der orang nak marah bagai, yelah kan nenek nyer jauh, sekali sekala tito lambat aper salahnyer, tak der orang nak marah lagi pun, kalu mami ader harus ader yang kena piat ni



dua badik ni nak tido sekatil, puas aku ajak tido ngan aku semua tak nak, katanyer katil kecil ni memang khas buat abang ngan kasih aje.


punya bising sehinggakan bila papa cakap soh diam aje, terus......



dua-dua majuk, diam membisu duk peluk bantal bucuk, especially kasih yang merajuk bila bfren dia marah



abang tau kasih majuk ngan papa, terus pujuk adik dier. pelik lah pulak, boleh pulak malam tu kasih beriya-riya duk dengar cakap abang. baru tido sekatil tu, terus kamcing giler


abang tak tido lagi, dia sibuk duk ulik kasih tido, pas kasih zzzzzzzzzzz barulah abang carik botol susu, nak layan zzzzzzzzzzzzzzzz plak.








2 comments:

Shifu67 said...

kawe baru bangun titto... cuti raja... hehehe

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. baik ler budak berdua ni

 
template by suckmylolly.com