Monday, March 30, 2009

SHOWER

see, sekelip mata aje tau, laki aku ni berubah ati, aku yang tengah tak sihat ni ni jauh dia ninggal kat belakang, tak dulik dah jatuh ke idok ke, yang dia tahu, anak sulung dia dah di amanahkan soh jaga mama dier. yang penting, berdua-duaan ngan gfren dier.


balik dinner tu, anak aku sambung lagik mandi kat tab ni, jakun benorlah bebudak ni. tak kira waktu, asal boleh berendam, mesti nak berendam bagai





time ni aku tak daya nak nunggu kat toilet, aku soh rizal nunggu anak-anak mandi kat lam ni sambil baca majalah, kepala aku dah mula ting tong, aku nak sambung tito, maka aku tinggalkan depa semua ngan bapak diaorang.


lama gaklah, anak aku duk berendam, lam 2 jam aderlah kot, sekali aku nengok jam dah kul 11.00 malam, takkan tak benti lagi, sekali aku nengok, laki aku baikknyer duk atas lantai lam toilet duk belek majalah kreter, patutlah dia tak rasa lama anak-anak duk berendam sebabnya dia duk layan majalah kreter, haruslah dia tak sedor.


2 comments:

Khas Lysha said...

jgn kan budak2 sy pon jakun kalo jumpa bath tub nie.. he he he

CuTeMiUt78 said...

keh..keh..keh.. gitu la plak..

 
template by suckmylolly.com