Tuesday, March 31, 2009

KEROPOK

on the way nak balik KL, kami singgah jap kat deretan kedai jual keropok kat sini, tapi aku tak pastilah aper ke namanya tempat ni, malas nak tanya kat laki aku, asal aje jual krpok dah kira bagus dah, dari tak der langsung.


tapi bab beli membeli ni semua aku serah kat rizal. aku tak beraper pandai beli barang-barang cam gini, laki aku lagi terror. gitulah adatnyer, kalu mami ader, rizal tak yah sibuk nak pilih barang, semua serah kat mami 100% tapi kalu mami tak der, rizal lah yang jadi tukang pilih, aku tak pandai pilih keropok maner yang sedap, cuma tahu makan aje. rizal sedia maklumlah jenis maner yang sedap.

see, dari kejauhan dah nampak rizal tengah pilih keropok keping maner yang sedap



bini dia duk luar amik gambor aje, kasih pun sama naik nak pilih jajan sekali


tak tercapai tangan kasih, meh sini abang tolong kasih.....





3 comments:

neezareef said...

kalo bab kopok ni..rambang mata rasa nk bli semer

DrSam said...

keropok memang makanan kegeran ku!

zino said...

banyak ke memborong tu...

 
template by suckmylolly.com