Monday, March 02, 2009

LUNCH




see, ni mesti laki aku dah tak tahan lapar sangat dah, lauk pauk belum bukak pun lagi, pinggan dah siap duk kat tangan.



sampai aje, anak-anak aku terus terjah sini, tak sabar-sabar nak berendam










sementara aku jaga anak-anak yang tengah asyik duk main air kat bawah, mami ngan rizal makan dulu. nanti aku makan kedian ngan anak-anak. kasih kejap naik kejap turun sebab tak selesa selagi bfren tak turun sesama.





sedapnyer dua beranak ni duk makan, aku pun lapoq gak, tapi tulah, lama giler rizal duk makan nasi





tu dia, siap bertambah bagai lagi. dah lah tu yang oiiiii, perut ai ni kan dah menjerit-jerit kelaparan



10 comments:

ratna said...

bestnyer berpicnic

D.O.U.B.L.E...S said...

bestnya...kelah..bentong kat mana yek?nanti boleh gak g terjah..hehehehe.

Dee said...

dh mandi...mesti mkn plak..baru syiok..

eya said...

kelah kt mn ni kak?

kEy said...

wah...keje nye asyik berkelah...jln2 je ek...ni jeles nih xdpt ikut~~!
heheh~!

mysha said...

beStnyer g maNa ni Kak??

atty's said...

kty pun lapo hah tgk rizal makan..huhuuuhhuh

atty's said...

kty pun lapo hah tgk rizal makan..huhuuuhhuh

lily lotus said...

syoknya u!! hehe...

CuTeMiUt78 said...

selalunya gitu la kan kak.. kena bergilir2.. tapi tu ler siap bertambah lagi abg rizal tu makan..

 
template by suckmylolly.com