Monday, March 02, 2009

AIR TERJUN CHAMANG, BENTONG

kami sampai sini lam kul 1.00 tenghari. payah gak nak carik port coz orang ramai giler..airnyer pun best sangat coz tak beraper nak sejuk sangat



oh ya, adik aku tak ikut, dia nak tido, balas dendam.


selepas berhempas pulas carik tempat, finally dapat gak, tapi tak derlah baiknyer port, sekadar nak duk makan, bolehlah dari tak der, lain kali kena datang pagi, baru boleh dapat tempat yang sesuai









3 comments:

Dee said...

di air terjun chamang ini pernah menimbulkan 1 cerita yg sgt hebat masa keje di opis lama..hehehe..tp sy x involve..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh...heh.. seronoknya, teringat plak masa kita g bekok ari tu.. bawa budak bulat tu mandi manda.. wah.. takmo naik..

mummYaeesh said...

tak pernah dgr pun tmpat ni...??harus g satu ari nnt!

 
template by suckmylolly.com