Monday, March 02, 2009

PICNIC

perkelahan yang tak dirancang. laki aku suka sangat buat plan mengejut. kalu rasa nak gi, dia terjah aje gi, lum pernah lagi kami berdua plan baiknyerrrrrrrrrr naik gi maner-maner, mesti bila kuar kat kepala hotak laki aku rasa nak gi memaner, itu jam gak kami gerak. sib baik aku jenis cepat bersiap. gedebak gedebuk terus boleh siap.

actually, malam sebelum tu, rizal dah cakap, esok dia nak bawak gi berkelah, tapi aku ingatkan cam cakap kosong aje, rupernya memang betul. Pagi minggu tu lam kul 12.00 tengahari kami gerak gi Bentong.


ni lah air terjun nya, cantik dan nyaman




berpusing saner sinir nak carik port yang baik punyer



tukang pilih tempat of cozlah laki aku, dia arif bab-bab cam gini




2 comments:

kEy said...

ahhahahah~! teringat bam2 b00m~! eh ke wakenabeb~! ntah la mne2 la....di0rg kac0 0rg kat jmbtn ni la....hahahah~! lawak2~!

CuTeMiUt78 said...

uish.. smpi ke bentong tu kak.. tapi memang cantik ler pemandangannya..

 
template by suckmylolly.com