Sunday, March 01, 2009

NASI AYAM



semalam laki aku mintak masakkan nasi ayam. so pepagi lagi aku dah gi pasar tani belikan lauk basah serba sikit. ni sambal nasi ayam, kalu aku yang masak, sambalnyer aku masak lu dan ader beberapa bahan tambahan yang aku taruk tapi kalu mak aku masak, sambalnyer tak perlu di masak bagai.




ayamnya aku perapkan dari pagi lagi, biar kicap tu sebati ngan ayam


sup pun lain dari mak aku buat, mak aku kalu masak sup, original nyer resepi tak taruk apa pun sebagai perisa tambahan.




tapi kalu aku yang masak, ni wajib taruk, abang danish suka sangat makan sup kalu aku taruk pati ayam ni.




so nilah hasilnyer, orang pertama yang tengah makan eji, aku x snap lah gambornyer, tidak dibenarkan, boleh ambik gambor lauk aje



tomato ngan salad aku lupa beli, lagipun kat umah aku, siapalah yang suka makan sayur, ambik syarat aku potong timun dan peria tu aku potong nipis-nipis khas untuk mami

4 comments:

ab geldofg said...

nak!

pB said...

nampak menyelerakan

simple dan murah n also murah

~Eila @ Along~ said...

hiks kak rose...sedapppppnyaaaa aduhaii..dahle my fav niii..nak sikit..hehehe

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. kita pun lama tak masak nasi ayam tu kak.. kita klu masak nasi ayam tu.. sup nya guna kiub ayam je

 
template by suckmylolly.com