Monday, March 30, 2009

SUKANEKA

pagi soknyer ader sukaneka, rizal cam biasalah, umah aper pun tarak hal, tak pernah masuk pun sukaneka, last year umah ijau, this year pun umah ijau. tapi taruk nama rizal pun tak der gunanya, tak pernah nak masuk pun suka neka. anak-anak bukan main lagi aku pakaikan baju sukaneka tapi bapaknyer tak pakai, tak muat. aku pun tak pakai gak sebab depa lupa bagi kat bini rizal, lam goodies bag tu cuma ader 3 elai aje, untuk mak dier memang tak der, cam dah tak tahu aku komfem tak muat ngan baju tu.

time ni kami gerak nak gi breakfast. aku cuma larat bawak diri aje, tupun banyak dah gambor tak berambik sebab tak larat dah.




kasih pakai topi sampai nak tutup mata, pagi tu hajat di ati rizal nak bawak anak-anak main kat tepi laut, tapi memandangkan swimming pool tu cam memanggil-manggil anak-anak aku lak, makanyer program kena tukar




0 comments:

 
template by suckmylolly.com