Monday, March 30, 2009

SWIMMING POOL

seharian dari kul 10.00 pagi hingga ke 2.00 petang, anak-anak aku duk berendam lam swimming pool ni. puas pujuk anak naik semua tak nak naik, bukan seronok sebab dapat mandi kat sini, tapi seronok sebab ader member satu kepala. dua-dua sama hebat nakalnyer.

see, anak sulung aku asyik duk berkepit ngan amir aje, setiap saat mulut asyik duk sebut nama amir aje. sekali ko bila jumpa terus tak nak lepas.


kekadang tu pergi gak sekejap kat adik dier, kasih ni cam papa dier suka sorang-sorang, kalu abang tak mo friend ngan kasih pun tak perlah, kasih boleh swimming sorang-sorang.


tak syiok agaknyer main ngan kasih, terus gi carik amir lagi, danish ni kerja nyer asyik nak peluk amir aje. tapi abang danish memang cam gini, kalu dia sayang kat seseorang tu, dia akan peluk selalu, tanda dia sayang sangat kat orang tu.



aku tak masuklah lam pool ni, bukan tak nak basah tapi aku rasa tak larat nak main ngan anak-anak kat dalam ni. aku cuma mampu duk kat atas n amik gambor depa aje semua. tu pun aku tak yah nak bangun duduk bagai, aku just duk rest kat krusi pastu zooooooooooom aje kerjanyer.


pool kat sini, best jugaklah, agak besar. air dier pun tak dalam sangat. tapi rasanya pool kat awana kijal lagi best kot.

Dulunya anak dara aku ni tak suka ngan air, kalu nengok air laut or pool aje, mesti nak duk tersipuh kat tepi aje. jangan arap dia nak masuk mandi kat pool ni, tapi Alhamdulillah, swimming class yang kasih duk masuk setiap ari isnin tu benar-benar mengajar anak dara aku seorang yang berani dah masuk pool.

malah yang hebatnyer, sebab kasih dah tak takut air lagi dah kasih dah pandai menyelam dan kesaner-kemari lam pool tu sorang diri tanpa perlu di pimpim tangan cam dulu lagi, kasih dah pandai bawak diri, tahniah yer sayang.



n dah siap berani main lompat-lompat, ni satu pencapaian yang amat membanggakan mama sebab kasih dah jadi berani sesangat. mama ngan papa suka sangat kasih berani cam gini





wah, kasih dah pandai menyelam lah, lama lak tu. tq tu teacher yang ngajar kasih swimming tu




dah abis part anak-anak swimming kat sini, pas ni nak criter pasal bapak dier lak


1 comments:

attyfir said...

nie kalo fir dpt join.mau tak nak naik.dok berendam je..

 
template by suckmylolly.com