Thursday, April 16, 2009

JANGAN TINGGAL ABANG MAMI....

ni semua gara-gara mami turun bawah gi beli cekodok pisang for abang n kasih. aku kan tak kerja, on mc makanyer mami tinggalkan cucu dia kat umah ngan aku sementara mami gi carik kuih kat bawah. abang danish ni manja sangat dan sangat dan sangat ngan mami, pantang nenek dia tak der depan mata mesti satu umah duk cari mami. langsung mami tak leh tak der depan mata. asyik nak berkepit aje ngan mami.


disebabkan sayang sangat kat mami, dan takut jadi aper-aper kat mami or takut mami tinggalkan abang danish maka abang berkampung depan pintu umah sementara nunggu mami balik. dah bila mami muncul depan pintu, babak drama sedih pun bermulalah, apabila abang menangis teresak-esak sambil cakap "jangan tinggal abang, mami".

7 comments:

atty's said...

salam rose..lama tak kesini..rose sehat ye takecare tau..

sayang betui abang kat mami dia..

lily lotus said...

aduhai abg siannya...smpi gitu sekali laku dia...hehe

one love said...

betul2 sayang nih!

bagus sangat :)

HappyIrfa said...

SAYANG BETUL ABANG NGAN MAMI YER..
NI BARU BETUL CUCU NENEK

nURmALa mAZLan said...

Alololololo…
Sweet nyer abang!!

bozzobattousai said...

len kali bawak je klu nak gi mana2...kesian...

CuTeMiUt78 said...

alahai kesiannya dia..siap duk nunggu depan pintu umah bagai

 
template by suckmylolly.com