Monday, April 20, 2009

MAKAN MAKAN

ari jumaat ari tu aku mengidam nak makan cucur udang, tapi tak nak yang jual kat kedai nak rasa air tangan mami gak. aku called mami cakap aku terasa nak makan cucur udang, sampai aje umah petang jumaat tu mami dah siap gorengkan cucur udang. tapi yang terlebih makan laki aku lak. makanan kalu tengah panas semuanya sodap. tapi yang peliknyer, udang tak makan, udang ditinggalnyer so bini dier abiskan.




lunch ari jumaat aku ajak seri tukar selera gi food court kat Sogo. asyik makan kat Food Court maju junction aje, dah naik muak rasanya, asalnyer aku nak makan tomyam, tapi bila sampai sini, lain lak yang aku order



actually dah lama tak menapak gi sogo, bukannya aper, asal masa terluang aje, aku amik kesempatan tito...



1 comments:

CuTeMiUt78 said...

uish,, sedapnya kak

 
template by suckmylolly.com