Friday, April 03, 2009

MY STEP BROTHER

ini adalah my stepbrother, khairul namanya. dia duk kat kemaman, terengganu tapi datang KL sebab ader course. ader course kat sini selama 4 hari. tapi idok ler dia nginap kat umah aku, dia duk kat hotel cuma time nak balik aje mintak tolong antor ke Putra.


so petang semalam depa dah abis kursus, kena check out from hotel lak bfore 1.00 pm so nak dijadikan cerita, dia ni tak tahu selok belok kat KL. so dah tak tahu nak gi maner, course abis lam kul 4.00 petang. member dah mati kutu, tak tahu nak tuju ke maner. aku ngan laki aku memang x leh sesuka ati mak nenek aje kuar opis. sekali sekala bolehlah, tapi sejak aku pregnant ni banyak kali dah tido bawah meja, tak nak lah buat hal kuar opis awal. laki aku pun sama ari tu masa abang ngan kasih admitted dah amik EL 2 days so semuanya ader masalah nak kuar. adik aku lak busy, next week dia nak cuti 2 minggu, tak kan nak carik pasal kuar awal.
nak tak nak kenalah si khairul ni nunggu rizal ambik dia kat kul 6.00 petang. bawak balik umah. bas dia kul 11.00 malam. lambat lagi. dah datang umah aku last minute, tak sempatlah aku nak masak bagai, as usual setiap ari kat umah aku semua lauk beli. so malam tadi, aku jamu adik aku ngan lauk kedai. aku cuma masak nasi ngan goreng ayam aje.

5 comments:

Suziey Ahmad said...

eagerly nk tau la..ape mende yg bulat2 ats meja tu? cam mknn ringn org klantan nama nya bepang..btol ke?
:D

Ciklinn said...

hahhahah takpe bos memahami wanita mengandung yg suka tido bawah meja... hhhihih

attyfir said...

kira tangkas jugak..rose leh grg ayam lagi..

Dee said...

oklah tu ada gak food..dr xde kan..hehehe..

CuTeMiUt78 said...

eemmm... kira ok la kan kak

 
template by suckmylolly.com