Friday, April 03, 2009

STESEN PUTRA

kul 10.00 malam kami gerak gi Putra, eji yang antor, laki aku as usual lah kan, pagi esok sesubuh dingin lagi dah nak kuar gi kerja, so mintak jasa baik adik aku nolong antorkan, alah bukan orang lain pun abang dier gak. dah lama tak gi sini. rasa rindu lak nak naik bas. bas lak sekarang dah canggih, semuanya dua tingkat, zaman aku dulu, bas setingkat aje. tapi tiket nak balik kemaman, dah mahai oiiii, RM30.00 sekarang ni, dulu baru RM18.00

eji baru colorkan hair dia, cam menarik gak warna dier coz aku nengok muka adik aku ni berubah bila wat color ni. kat mata akulah.





kasih aje yang ngikut, abang tak ngikut dia tido, kepenatan sebab buat homework banyak sangat










1 comments:

attyfir said...

lama dah tak naik bus express nie..

 
template by suckmylolly.com