Tuesday, May 12, 2009

BERSAWANG GILER




dah hampir 2 minggu rasanya blog aku tak bergerak, duk tang tu gak. hari-hari malas dah memang wujud sejak aku pregnant. asal balik umah aje, bila nengok pc aje pun aku dah malas. jangan kata nak buat blog nak amik gambor pun tadok nafsu. kekadang tu sedih aje nengok blog aku tapi nak buat camner, aku tak der nafsu nak update blog. nak katup sayang sebab aku suka kalu anak-anak sibuk duk berebut nengok gambor aper lah mama dia taruk ari ni. tapi sejak aku malas ni, setiap ari abang ngan kasih duk nanya, jawapannya tetap sama "mama tak larat lah nak upload gambar"

3 comments:

eddie dewanaga said...

lama tak nampak...

muka berseri2 la dia...
hehehe....
:)

selamat hari ibu ros!!

CuTeMiUt78 said...

oh.. welcome back kak.. ala takmo la tutup.. kita pun suka baca blog akak ni tau

Lina Bte Zakaria said...

jgan close ea blg ni...nt kte ngis kang...lmbt update xpe...tp plz!jgan sesekali niat tu nak tutup blog ni....:D
opss!terover plak...huhuh

 
template by suckmylolly.com