Wednesday, May 27, 2009

MERAJUK LAH PULAK

balik dari opis, aku laki bini tak terus balik umah, laki aku ajak neman gi kedai motor. katanyerlah, hajatnyalah, kalau ader rezeki dan kalau diizinkan oleh Allah S.W.T, nak tukar motor sekarang, sebab motor sekarang ni nak antor balik kampung.


sedang asyik duk singgah kedai motor saner, sinir, aku yang dah keboringan pun gayutlah ngan member sementara nunggu laki aku duk telek motor. Ingatkan tak jadi hal, rupanya merajuklah pulak laki aku sebab aku tak bagi attention kat dier masa tengah nengok motor. Kononnya nak lah aku pilihkan motor maner yang sesuai dan cantik gamaknyer. tapi maner ler aku nak tahu, selalunya kalu beli barang berkaitan ngan vehicles ni, laki aku lebih senang sendiri. tut-tut nanti dia ajak gi kedai, tanya cantik tak pilihan dier. Tapi bila perlukan pendapat aku of cozlah aku terkezut.



ni tengah merajuklah, terus ajak aku balik. atas motor sepatah kata pun tak bercakap. merajuk betul......

3 comments:

Anie said...

haa.ha...kekadang laki mearajuk lagi buyuk dr pepuan merayuk..

Kakadang tak sangka benda yg tak terfikir oleh kita boleh buat dia merajuk

arsaili said...

salam...kesian dia..kekadang ni perempuan selalu take for granted..dah nama pun manusia...jiwa bole terusik gak kalu org cam tak ambil kisah kan..ahahaha cepat g pujuk

CuTeMiUt78 said...

alahai smpi majuk2.. heh..heh..heh.. tapi betul la kan kak, kekadang kita tak terfikir pun perkara camtu blh jd rajuk kan

 
template by suckmylolly.com