Friday, May 22, 2009

SELAMAT HARI IBU MAMA



ni pulak entry on 10 Mei 2009, masa hari ibu, ingatkan laki sambut birthday kasih sekali ngan hari ibu, rupernya balik dari bengkel ahad ari tu, lam kul 9.00 malam, laki aku buat surprise belikan kek sempena hari ibu. dan disebabkan laki aku tahu favorite aku adalah pizza, so malam tu aku sekeluarga dijamukan makan pizza. kira ni cam nak buat surprise lah kat bini dier tapi sekali anak-anak aku yang tak boleh simpan rahsia dah bisik kat telinga aku, papa belikan kek. Dan kek cam biasalah, laki aku tak pandai nak cuba kedai lain, dah yang itu dirasakan sedap, kedai itu ajelah bertahun-tahun dia gi, bakery cottage. laki aku tanya, nak taruk berapa lilin, aku jawab 3, sebab 2 dah ader depan mata dan sorang lagi coming soon, insyaAllah.







1 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah..best la akak... so sporting abg rizal..

 
template by suckmylolly.com