Wednesday, May 13, 2009

SEPETANG DI BANDAR

bukan anak yang ajak gi town, aku yang beriya-riya sangat nak gi town, petang tu aku ajak laki aku jalan-jalan kat bandar, sebenarnya tekak aku rasa nak makan keropok lekor ngan goreng pisang, makanya aku ajak laki aku gi town carik menda tu semua plus nak minum ABC.


tapi bila dah sampai town, lain lak jadinyer, goreng pisang tak jadik carik yang laki aku duk carik sangkar burung.


aku ngan anak keboringan sebab aku paling tak suka gi kedai burung or kedai yang jual sangkar burung.



kami bertiga duk kat kaki lima kedai, nengok aper yang ader sepanjang lorong tu. ingatkan aku sorang yang boring nengok sangkar burung, rupanya abang ngan kasih pun sama








1 comments:

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

haha apa kejadahnya ni nk cari goreng pisang lepas tu tukar p sangkar burung pulak..jauh noh dr tujuan asal...huhu

 
template by suckmylolly.com