Monday, June 08, 2009

MR BEAN

malam tadi semua orang duk nengok story Antoo Fighter, tapi kasih duk lam bilik sorang-sorang ngadap DVD Mr. Bean. rasanya dah 100 kali duk pusing nengok story Mr. Bean ni tak puas-puas gak. Abang danish dah naik loya asyik duk ngadap nih.

orang lain semua makan laksa, tapi kasih bertuah ni nak gak makan potato + hotdog + kacang peas. anak mat salleh celup ni sejak bila entah tak pandai dah nak makan nasi ngan laksa bagai.

so setiap ari, siang, malam, pagi n petang nilah makanan kasih. nasi ke, mee ke aper semua dah tak leh nak makan. asyik-asyik makanan cam gini.



disebabkan anak dara sorang ni ikut rasmi bfren dier, makan tak pernah tumpah or berselerak maka si kecil ni dibenarkan makan dalam bilik sorang-sorang, tapi kalu abang memang tak dibenarkan sama sekali, bukan sebab tak adil dan saksama akan tetapi amat payahlah sekali nak displinkan cara abang danish makan. papa cakap kalu abang danish makan nasi satu pun tak tumpah baru boleh makan depan tv lam bilik, selagi tak displin selagi tu kena makan kat meja makan. tapi nama pun budak yang sebijik ikut perangai mak dier, kena bebel masuk telinga kanan, kuar telinga kiri. tulah resmi aku, kena nasihat camner pun, ader gak nasi sebiji yang jatuh kat meja.



3 comments:

nURmALa mAZLan said...

waaaa....
sian abg danish x leh makan dalam bilik..ehehehe~

Softtouch [Hanim] said...

kasih pun suka mr bean yer?sama mcm anak sy pun suka mr bean..pndainya dia mkn x tumpah..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. good la kasih..

 
template by suckmylolly.com