Monday, June 01, 2009

PAU BUATAN KASIH

cuti hari sabtu, takdok gi jalan maner-maner, aku cam biasalah, still lagi cam gitu, tak sihat sangat, kepala asyik ting tong aje. rizal ajak neman carik CD games pun aku tak daya nak ikut, sekali ajak abang aje gi. aku tido, sementara mami ngan kasih sibuk duk buat pau ayam ngan pau sekaya.


kasih pun sibuk tolong mami, tapi kasih cuma buat pau sekaya aje. mami ajar camner nak taruk kaya semualah, cara nak uli bagai...

yang kasih buat wajib kena masak gak sebab kasih siap nunggu nak nengok mami buang or tak pau sekaya yang kasih dah buat. siap tunggu mami masukkan pau tu lam kukusan. semuanya kasih nunggu sehinggalah masak semata nak pastikan yang kasih buat ader, tidak dibuang cam selalu.



so ni lah hasil nyer, yang ni pau ayam yang mami buatkan, yang kasih buatkan tak sampai atilah nak amik. gerun nengok pau tu bila dah masak.



5 comments:

Bunga Binti Nordin said...

sedapnyer pauuuu!

Bunga Binti Nordin said...

nak jugakkk

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

meh datang umah akak yer

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

meh datang umah akak yer

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. pandai kasih ya.. rajin tolong mami

 
template by suckmylolly.com